سرریز شدن سد مخزنی دویرج دهلران ایلام + فیلم مسئولان در تدارک اجرای مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | معوقات حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی واریز خواهد شد اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان مشهدی (۱۴ اردیبهشت) مرگ ۲ نفر براثر مسمومیت با گاز در ساری (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی پژو ۲۰۶ در فکوری| آتش نشانان دو محبوس حادثه را نجات دادند (۱۴ اردیبهشت) جاده چالوس یک طرفه شد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد (۱۴ اردیبهشت) زلزله مشهد را لرزاند + جزئیات (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت)
سرخط خبرها

بارش باران تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی ادامه دارد (١٠ آبان‌ماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۳۲۳۸۲
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
بارش باران تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی ادامه دارد (١٠ آبان‌ماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر امروز علاوه بر افزایش سرعت وزش باد، افزایش ابرناکی همراه با بارش‌های رگباری توأم با رعد و برق را در سطح استان خواهیم داشت. این سامانه تا اوایل هفته آینده به تناوب با شدت و ضعف در استان ادامه دارد.

گروه جامعه|شهرآرانیوز، زهرا عنایتی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ریوش با کمینه دمای ۶ درجه سردترین و داورزن با بیشینه دمای ٢۵ درجه گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‌سبزوار ۴٠ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است و بیشترین مقدار بارش ٠.٢ میلی‌متر از شهرستان قوچان گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی شبانه‌روز گذشته دمای هوای مشهد بین ١٠ و ٢٢ درجه در نوسان بوده است، افزود: امروز دمای هوای این کلان‌شهر در گرم‌ترین ساعات به ٢۵ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ٩ درجه خواهد رسید.

عنایتی ادامه داد: با تحلیل نقشه‌ها و ورود سامانه بارشی از عصر امروز علاوه بر افزایش سرعت وزش باد، افزایش ابرناکی همراه با بارش‌های رگباری توأم با رعد و برق را در سطح استان خواهیم داشت. لازم به ذکر است در نواحی مستعد، بارش تگرگ نیز رخ خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه این سامانه تا اوایل هفته آینده به تناوب با شدت و ضعف در استان ادامه دارد، گفت: بیشترین حجم بارش‌ها از نیمه شمالی از اواخر وقت امروز تا فردا رخ خواهد داد. همچنین از ظهر پنج‌شنبه تا روز جمعه در نیمه جنوبی و بخش‌های مرکز بارش‌ها همراه با رواناب و سیلاب خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی مدت فعالیت این سامانه در ساعات شب و اوایل صبح تشکیل مه و کاهش دید در غالب محور‌های استان رخ خواهد داد. گفتنی است؛ فردا شاهد کاهش محسوس دما به‌ویژه در دمای روزانه خواهیم بود.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ١٢١ بوده است، هم‌اکنون نیز شاخص کیفیت هوا ١١٣ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است. بیشترین بار آلودگی از ایستگاه کریمی با شاخص ١۴١ گزارش شده است. همچنین ایستگاه‌های سرافرازان، سمزقند، مفتح، خاقانی، خیام شمالی، امامیه، چمن و شهید آوینی نیز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->